Med risk för att vara tjatig...

Har sagt det sååå många gånger förut men jag säger det igen :
Nu måste det bli lite ordning och reda på mat och hälsan här hemma !!!
Har legat nerbäddad i helgen igen :( Är så fruktansvärt less på att vara förkyld nu så ni anar inte.
Tror det är fjärde eller femte gången nu sedan i höstas och grejjen är den att det bryter inte ut ordentligt utan ligger bara och småputtrar liksom.
Nu började det i fredags med att jag blev dundersnuvig så där tjong pang efter lunch.
Var riktigt krasslig när jag kom hem efter jobbet så det blev inte mycket gjort.
Vaknade igår morse med ett lock över halsen och kände mig helt orkeslös. Låg i sängen hela dagen igår och sov till och från så gott som hela tiden.
Idag vaknade jag halv elva och kände mig lite bättre iallafall.
Kommer dock att försöka ta det lite lugnt under dagen nu men måste fixa liiite här hemma ändå...
Måste tvätta och byta lite sängkläder bland annat.
Till veckan är det fullt schema igen....
Har en hel del möten inbokade och på torsdag blir det lite utgång med jobbet en sväng.
Ska ut i skärgården och åka lite båt med god mat och lite information från ledningsgruppen.
På lördag kommer Helena och stannar över natten.
Vi ska iväg till en kompis och käka middag på kvällen och sedan får vi se om vi går ut en liten sväng på vägen hem ;)
Får hoppas också att vädret håller sig i schack ! Nästan all snö hade ju försvunnit och helt plötsligt så fick moder natur för sig att vi skulle ha lite mera snö i fredags :(
Kom en hel del kan jag säga så det låg ett tjockt täcke på marken igen....
Som tur är har det varit strålande sol hela helgen så nästan allt är borta igen :)
Är trött på snö och kyla nu och framför allt så vill jag att det ska försvinna så jag kan börja med mina promenader igen !!!
Promenader och nyttig mat står på schemat framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0