Lugn helg

Efter ett par intensiva veckor och helger ska jag bara ta det lugnt nu i helgen :)
Två helger i rad har jag åkt upp till Ljusdal och partajat.
Förrförra helgen var det Charlie boy som fyllde 40 och hade stor fest på Statt i Ljusdal.
Det var riktigt mycket folk och otroligt roligt :)
Jag kom inte hem till mams och paps förrän runt åtta morgonen efter.
Förra helgen var jag upp igen. Min bil skulle nämligen fixas och jag fick lämna den helgen innan.
Passade på att gå ner på Puben och lyssna på Angeline boysen som spelade.
Det var riktigt roligt och jag träffade på en massa gamla kompisar som jag inte träffat på flera, flera år.
Blev dock en lugn kväll då jag skulle köra hem relativt tidigt dagen efter.
Nu i helgen har jag inte planerat något över huvudtaget utan ska bara ta dagen som den kommer.
Ska försöka gå ut och röra på mig så mycket som möjligt om vädret tillåter för till veckan blir det mycket stilla sittande.
Sticker ner till München på måndag eftermiddag nämligen för två och halv dagars möten.
Ska bli roligt att komma ner igen då det var riktigt längesedan jag var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0