Uppdatering

Har haft en riktigt rolig tid ett tag nu.
Det rullar på bra på jobbet och jag har kommit till ett lugn i mig själv. Känns skönt :)
Var upp till Ljusdal helgen som var och jag hade Robin och Emil med mig.
Det var nog första gången på väldigt länge som de var uppe samtidigt.
Jag drog ut på lördagkvällen och hade superroligt.
Träffade massa gamla kompisar och lärde känna nya :)
Blev en relativt tidig kväll då vi skulle åka hemåt igen på söndagseftermiddagen.
Tyvärr så åkte jag på någon skum förkylning igen så jag fick gå hem från jobbet igår efter lunch och har legat och sovit sedan dess nästan.
Är snuvig och varm men mer än så blir det liksom inte...
Skulle hellre vilja bli riktigt sjuk så skiten försvinner!!!
Men men, det är bara att vänta ut skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0