2011

Hejsan

Det var ett bra tag sedan jag var här och uppdaterade nu :)
Får se hur mycket det blir nu framöver men jag ska försöka iallafall.

Har haft ett ganska turbulent slut på 2010 med mycket känslostormar och besvikelser, men man måste lämna det bakom sig och fortsätta bara.

Detta nya år står framför mig helt oskrivet och det ska bli intressant och se vad året har att erbjuda mig :)

Firade in det nya året hos Helena på Gotland iallafall :)
Hon har ju flyttat dit nu och jag hoppas att jag kan åka över lite då och då.
Gotland är vackert även på vintern men inget kan slå det på sommaren !

Idag har jag tyvärr legat nerbäddad hela dagen.
Har haft lite feber och ont i halsen och varit allmänt orkeslös.
Skittråkigt.
Vi får hoppas att jag piggar på mig relativt snabbt för jag och Robin ska ha mor och son helg till helgen.
Vi ska in till stan och shoppa lite har vi tänkt :)

Nu ska jag fortsätta min kurering här.
Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0