Lugn och härlig helg

Helgen började med att jag fick åka hem efter lunch och titta till Robin.
Han kände sig konstig sa han på morgonen så han fick vara hemma. Fick ingen riktig koll på vad felet var så jag åkte hem och jobbade eftermiddagen hemifrån istället.
Det var inget större problem med honom iallafall så det var skönt :)
Tog det lugnt på kvällen och kollade på tv och slappade bara.
Igår tog jag mig en ordentlig sovmorgon sedan tog jag ett varv runt sjöarna.
Det var ett bra tag sedan jag var ute och gick nu och det är dags att komma igång igen.
Det har ju varit så himla kallt och snöoväder i flera månader nu så jag har liksom kommit av mig helt och hållet.
Kvällen spenderades framför tv:n igen och jag gick och la mig relativt tidigt eftersom jag skulle upp tidigt idag.
Klockan ringde halv åtta imorse och jag sprang ner och slängde i en maskin tvätt innan jag började att jobba.
Kollade av så att de nya funktionerna fungerade som det skulle och jobbade på i några timmar.
Bytte gardiner i köket och tvättade gardineran i vardagsrummet.
Dom har jag inte tvättat sedan jag flyttade hit .....
Har verkligen haft en skön helg och det känns som om jag laddat batterierna ordentligt :) Skönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0