I´m back :)

Efter månader av tystnad så är jag återigen här :)
Har haft en ganska turbulent vår och sommar kan jag säga.
Sommaren började underbart med spirande kärlek och till och med förlovning men slutade tyvärr med bruten förlovning och kaos....
Med facit i hand är jag glad över att jag upptäckte det i tid kan jag säga :)
Nu glömmer jag det som varit och fokuserar framåt. Fokus ligger på mig själv och på Robin :)
Kommer att försöka skriva här lite då och då hade jag tänkt.
Det är skönt att skriva av sig emellanåt.
Helgen har varit lugn med mycket fixande här hemma.
Jag möblerade om i veckan som var och har gjort det sista nu i helgen. Resultatet är underbart :)
Jag stortrivs i min lägenhet nu ska ni veta !
Ikväll blir det lugnt med häcken planterad i soffan framför tv:n 
Till veckan blir det mycket fokus på jobb och Robins skola plus mycket träning hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0