Val


I helgen var det många val som togs.
Det viktigaste var väl riksdagsvalet dock som man gott och väl kan diskutera....
Förstår inte riktigt hur folk tänker faktiskt....
Vi får väl se vad som händer nu i riksdagen.

Var ju iväg och klippte mig i lördags också.
Blev lite väl kort tycker jag men det är väl en vanesak. Dessutom så växer ju mitt hår i raketfart så :)

På kvällen var det meningen att jag och Helena skulle ha lite myskväll hemma, men efter att vi hade ätit och druckit lite fick Helena dra sig hemåt tyvärr :(
Satt och kollade på tv:n resten av kvällen och tog det allmänt lugnt istället.

Igår morse vaknade jag jättetidigt och bestämde mig för att ta en runda runt sjöarna.
Det var riktigt skönt :)
Fortsatte med att städa lite hemma sedan och fixade även tvättstugan.

Satt och kollade valvakan sedan resten av kvällen....

Ikväll blir det nog sjöarna när jag kommer hem innan middagen.
Beror lite på hur hungrig Robin är *s*
Han har studiedag idag och ligger väl och sover just nu skulle jag tro.
Hörde att han var och slet i kylskåpsdörren sent inatt / tidigt imorse .....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0