Vakum borta :)


Fick bort vakumet och la av mig tröttmössan igårkväll när jag kom hem från jobbet :)
Drog på mig träningskläderna och tog sjöarna direkt när jag kom hem och efter det blev det middagsfix.

Resten av kvällen spenderades i soffan.

Imorse chockade jag kroppen igen och drog ut runt sjöarna innan jobbet.
Kallt men skönt.
Ska verkligen ta tag i allt nu som jag har skjutit framför mig ett tag och träningen är ju en av dessa saker.

Bokade med mams och paps igår kväll också att det kommer hit nästa helg.
Ska bli skojsigt att de kommer ner en sväng. Alltid mysigt att ha dom här och man får alltid något fixat också :)
Antingen med bilen eller hemma.

Nej, nu ska jag kasta mig in i testningar här på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0