Träning igång :)


Igår var det riktigt tråkigt på jobbet :(
Telia lyckades kapa av fem kablar så vi hade ingen mail och vissa funktioner på internet fungerade inte på nästan hela dagen.
Blev inte mycket gjort på jobbet då eftersom vi får in våra uppdrag via mail....

Var hur trött som helst när jag slutade men jag och Eva hade bestämt att vi skulle ta sjöarna, så det gjorde vi.
Skulle ha diskat och plockat undan lite hemma efteråt, men jag var helt slut.
Kollade på Idol och sedan gick jag och lade mig faktiskt.
Somnade som en stock strax efter 21. Såå skönt :)

Imorse ringde klockan tidigt och jag tog sjöarna innan jobbet.
Har kört sjöarna tre dagar i rad nu och det känns i benen ska ni veta *s*
Men det är så skönt att ha kommit igång igen och jag hoppas verkligen nu att jag har karaktären att fortsätta !

Ikväll kommer Eva över igen men denna gång ska vi leka frisersalong :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0