Skön helg

Har verkligen haft en skön och härlig helg :)
Fredagkväll var jag dock så himla trött så jag orkade inte göra ett skit när jag kom hem.
Hade dessutom så himla ont i bihålorna så jag trodde ett tag att jag skulle behöva åka iväg till läkaren, men det gick över med lite nässpray.
Lördagen startades med en tur ner till Coop för att köpa hårfärg och sedan blev det sjöarna efter det.
Åkte över till Helena och hjälpte henne att städa inför hennes visning av lägenheten idag.
Fortsatte att städa när jag kom hem sedan och rensade garderober :)
På kvällen kom Lucas över till Robin. Kul att de fortfarande har kontakt tycker jag :)
Imorse tog jag sovmorgon och när jag vaknade trodde jag att pannan och näsan skulle sprängas !
Hade så fruktansvärt ont i bihålorna igen !!
Åkte ner till apoteket och köpte nässpray med kortison och det hjälpte verkligen :)
Nu är det helt okej igen.
Hade tvättstugan på dagen och när den var klar gick jag, Robin och Lucas över till Mirro och Carmen och hälsade på en sväng.
Nu ikväll har jag bara slappat och plockat lite här hemma och softat.
Har bäddat rent i sängen och kuddar och täcke har legat ute för vädring hela dagen, så jag längtar verkligen till att få krypa ner i sängen snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0