Sjuk helg :(

Gick iväg och jobbade i torsdags och som ett brev på posten kom snuvan :(
Fick gå hem på fredag eftermiddag och bädda ner mig igen med snuva och lite feber.
Har legat hela helgen nästan med lite undantag av att handla och laga mat.
Robin har haft sällskap av sin kusin hela helgen iallafall :)
De har fixat med Robins dator så nu ska den vara i toppform.
Vi har fått byta nätaggregat och minnen, så nu ska det fungera klockrent.
Nästa projekt i Robins rum är att möblera om och ta ut lite möbler.
Han vill inte ha sin fåtölj kvar i sitt rum och jag kan tänka mig att ha den ute hos mig istället faktiskt.
Ska ta bort en av mina tv-bänkar och ställa fåtöljen där istället så blir det en mysig lite läshörna :)
Hoppas att jag känner mig mycket piggare i veckan som kommer nu för jag har massa saker som jag vill ta tag i och sätta igång med.
Nummer ett är träningen!
Måste komma igång med den igen.
Sedan har jag lite andra saker som måste göras också och det är allt från fixa här hemma till till mera "avancerade" saker *s*
Nu ska jag göra mig iordning och dra ner till Bromma. Måste ner till Zoo och handla kattmat och sedan ska jag nog ta en sväng förbi ÖB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0