Tisdag och riktigt tråkigt väder ute


Det är alldeles grått och trist ute och man blir ju så himla trött och slö när det är sånt väder :(
Jag vaknade imorse och tänkte ta sjöarna innan jobbet men det regnade alldeles för mycket för att jag skulle orka masa mig ut strax efter fem ....

Var tidigt på jobbet istället och fixade och det är också skönt.

Ikväll är sista kvällen som Sara är hos oss nu.
Snacka om att en vecka går snabbt !!
Eva kommer hem från Turkiet imorgon eftermiddag så jag kan tänka mig att Sara vill hem.

Är lite bättre i förkylningen nu men den ligger i bakgrunden och spökar fortfarande :(
Är snuvig och har ibland lite ont i halsen till och från.
Får väl dras med den här skiten hela hösten säkert.....

Till helgen sticker jag upp till Ljusdal en snabbis. Åker upp tidigt på lördagmorgon och hem tidigt på söndagmorgon igen.
Robin vill inte följa med för han tycker att det är så tråkigt att åka upp fram och tillbaka och jag vill inte lämna honom ensam mer än en natt.
Får se om han kan få över någon kompis kanske.
Ska upp och fixa bilen och skriva papper med papsen.
Vi ska ju byta bil han och jag nämligen ( vet inte om jag skrivit det tidigare ? )
Det blir alldeles utmärkt det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0