Söndag = städning och tvätt

Håller på att fixa här hemma för fulla muggar. Det är tråkigt just när man håller på men dock så skönt när det är klart :)
Var nere på mc fest igårkväll tillsammans med Josefine men jag var hemma rätt så tidigt.
Det var inte så roligt och jag kände inte så många så jag tappade lusten efter ett tag.
Knatade hemåt istället och det är jag glad för idag :)
Visst, jag var väl inte toppenpigg när jag vaknade men nu så.
Jag har gått och blivit kär också förresten :)
I min nya mobil *s*
Har fått en HTC Wildfire från jobbet och den är helt underbar :)
Trodde inte att man kunde bli kär i en mobil Ha ha ha
Annars så har jag inte gjort något speciellt de senaste dagarna.
Har varit ute och gått runt sjöarna och ätit nyttigt och gott och tagit det allmänt lugnt.
Nej, nu ska jag ner i tvättstugan och byta maskin sedan blir det lite sen frulle och en sväng runt sjöarna tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0