Lång dag på jobbet igår


Spenderade så gott som hela dagen på jobbet igår....
Hade helt glömt bort att vi skulle ha kvällsmöte så det blev en sån där trevlig överraskning när man kom till jobbet igår morse....
Det gick bra iallafall och efter jobbet drog jag ner och handlade lite.
Ganska skönt att handla sent på kvällarna faktiskt.
Inte speciellt mycket folk och man kan strosa runt i godan ro :)

Väl hemma så satt jag mest och babblade i telefonen resten av kvällen kändes som.

Imorse var jag uppe med tuppen och tog en runda runt sjöarna.
Riktigt mörkt var det ute men jag var inte ensam ute. Det var några tappra själar som hade hittat ut i den tidiga stunden :)

Skit jobbigt att komma iväg men sååå skönt när det är gjort !

Ikväll blir det att hjälpa Robin med matten. Han har prov imorgon nämligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0