Kyligt...


Torsdag morgon och det är lite småkyligt ute idag.
Var minusgrader men jag behövde inte skrapa rutorna på bilen iallafall :)
Känner mig någorlunda utvilad och pigg efter en tidig kväll igår, men det är tungt och segt nu överlag tycker jag....
Robin däckade klockan 20 igår och sov till 7 imorse .....
Så det verkar vara fler än jag som är trött och seg *s*

Efter jobbet igår åkte jag och Robin ner till XXL och gjorde vårat premiärbesök där.
Skulle ha tag på mössa och vantar åt Robin men det var inte det lättaste....
Det var så otroligt stort där inne och vi hade lite svårt att hitta något så vi drog över till Stadium istället :)
Där hittade vi vad vi behövde ganska snabbt faktiskt. Skönt.

Som sagt, kylan börjar komma men jag håller tummarna för att inte snön kommer än.
Jag har ju inte några vinterdäck på än utan det ska jag ju fixa i helgen.
Ska bli skönt att åka upp och inte göra någonting.
Ska bara fixa med bilen och sedan ska jag bara vara.
Mams och paps ska iväg på middag på lördagkväll så jag blir solo.
Ska ta med mig en god bok och krypa upp i soffan med ett glas vin och bara mysa :)
Nice :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0