Ingen bra start på lördagen :(

Vaknade skittidigt såklart imorse men kunde som tur var somna om.
Har varit vaken i en timme nu ungefär men inte gjort så mycket.
Fick starta med en liten mix av huvudvärkstabletter och kaffe för att komma igång, men gick och lade mig igen sedan.
Sara och Robin sover ännu ( kontigt va? ) och jag ska snart hoppa in i duschen för att fixa iordning mig.
Skulle ha träffat Helena idag egentligen för att vara ute i det härliga och friska höstvädret men har avbokat.
Inget roligt när man är småhängig.
Får se vad jag och kidsen hittar på idag sedan. Kanske åker ner en sväng till Bromma och slår ihjäl någon timme i köpcentrat :)
Annars igår efter jobbet så gjorde vi inte så mycket heller.
Fixade wok till middag efter att jag hade varit nere och handlat en sväng.
Satt och kollade på Idol och tog det allmänt lugnt.
Jag gick och lade mig ganska tidigt men kidsen satt uppe ett bra tag.
Idag när jag klev upp och kikade in i Robins rum låg han sov med lampan, tv:n och kläderna på så de var nog uppe länge .....  :)
Nej, nu ska jag göra mig iordning och sedan får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0