Helg med mor och far :)


I fredagskväll kom mams och paps ner och hälsade på.
De kom efter att jag hade slutat jobba så vi gjorde inte så mycket på kvällen.
Hämtade pizza på Lötsjö sedan satt vi och pratade, drack vin och spelade Alfapet.

På lördagen var vi iväg och handlade nere på Coop först på förmiddagen innan jag satte mig och jobbade några timmar hemma.
Drog även iväg till tippen en sväng med lite grejjer som stått och skräpat på balkongen.
Så nu är det rent och fint där ute igen :)

På kvällen kom Emil över och hälsade på och vi käkade god middag och kollade på tv:n
Jag och mams tog en sväng runt Lötsjön sent på kvällen innan vi gick och lade oss sedan.

Söndagen var mer aktiv kan jag säga.
Drog iväg tidigt till Bromma Blocks och gick igenom alla affärer :)
Jag hittade ingenting dock och det var väl bra det i och för sig för jag ska inte handla något.....
Efter Bromma drog vi till IKEA en sväng och sedan till Jula.
Väl hemma igen så var klockan närmare halv fyra tror jag och vi skjutsade ut Emil till Nacka.

Fixade käk och kollade lite på tv:n sedan tog vi Lötsjön innan vi gick och lade oss.

Mams och paps åkte hem igår morse och vi bytte bil då.
Pappa ska gå igenom min bil ordentligt och fixa och byta däck. Inte illa va ?
Åker väl upp och byter bilen om någon vecka igen.
Fast jag gillar hans bil bättre än min faktiskt.... ;)

Ikväll kommer Eva över efter jobbet och det är dags att ta sjöarna eller Ursvik.
Hon skulle även ta med sig en bänkdiskmaskin till mig så vi får väl hålla tummarna att denna håller !!!
Mina två andra som jag har haft har ju gått sönder så det är tredje gången gilt nu.
Går denna sönder också så är det verkligen inte meningen att jag ska ha någon helt enkelt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0