Fel start på dagen :(


Vaknade med ett ryck imorse och konstaterade att klockan var på tok för mycket !!!
Det var verkligen raketfart i det Norrbyska hemmet ska ni veta *s*

Robin flög upp som ett jehu när jag kickade upp dörren och mumlade något om att snabba oss på.
På något mystiskt sätt så lyckades vi komma iväg snabbt.
Skjutsade Robin till skolan så han kom i tid iallafall.
Själv ramlade jag in strax efter åtta och tänkte att det kommer att bli en häääärlig dag....not.

Då, helt plötsligt uppenbarade sig denna människa på säljgolvet :

och genast blev dagen lite roligare :)
Det är en leverantör som är här och promotar sina grejjer med bland annat ovan.
Om det blir bättre försäljning låter jag vara osagt ha ha ha

Eva kom ju förbi igårkväll sedan och vi stack till Ursvik och körde femman.
Blåsigt men skönt.
Efter det kopplade vi in diskmaskinen och den fungerar ( än så länge ).
Bara hålla tummarna att den håller nu.....

Ikväll blir det nog en runda runt sjöarna när jag kommer hem sedan fixa middag.
Det har försvunnit åtta centemeter runt magen sedan förra söndagen när jag satte igång med träningen och ändring av mat.
Inte illa va ? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0