Dagarna springer iväg

Oj vad dagarna går !
Redan onsdag !

Helgen gick i ett flygande fläng.
Åkte upp till Ljusdal tidigt på lördag morgon för att fixa med bilen.
På kvällen kom en gammal barndomsvän över till mig som jag inte har träfftat på säkert över 20 år !!!
Satt och drack vin och pratade om allt som har hänt oss de senaste åren.
Blev en lång natt eftersom det var minst 20 år vi skulle gå igenom *s*

Söndagen startade lite segt men jag kom snabbt igång.
Jag och mams var ute och gick nere på Ängerna en sväng och sedan var vi ner till Dollarstore.
Käkade lite lunch sedan styrde jag kosan ner mot Sumpan igen.



Har inte gjort så mycket på kvällarna dessa dagar hittills då jag fortfarande har den förbannade förkylningen i kroppen som spökar.
Ena dagen känner man sig okej för att nästa vara sämre.
Jag trotsade förkylningen igår kväll och tog sjöarna med Eva.
När jag kom hem skulle jag bara lägga mig och slötitta på tv:n en stund.
Jo tjohejdu!
Somnade såklart, men som tur var kom Robin hem från Micke efter ett litet tag så jag vaknade.
Hade väl varit svårt att sova för natten annars kanske...

I eftermiddag ska jag iväg på utvecklingssamtal på skolan igen.
Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0