Vintern kom igår


Igår kom vintern hit till Stockholm :)
Faktiskt kan jag tycka att det är lite skönt. Åtminstonde så länge det inte är slask.
Snön lyser upp så härligt och jag får julkänslor :)

Denna vinter kommer att bli riktigt rolig tror jag faktiskt.
Har en hel del inbokat redan.
Till helgen åker vi ju ner till syster yster och firar henne.
Den 26:e ska jag och tolv tjejjer till åka med Vindhem båten och frossa i räkor och tacos.
Den 10:e december är det julfest med jobbet på Nalen
Sedan är det ju jul nästan.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på till julen ännu dock, men det blir väl antingen ner till syrran eller upp till mor och far.
Den 31:a december åker jag till Gotland och firar nyår med Helena.
Robin ville stanna hemma sa han så han får fira med sin paps i år.
Det är ju ett bra tag sedan han firade med honom så det blir nog bra.

I januari sedan så fyller ju både Robin och jag år.
Min födelsedag är väl inget speciellt att fira men Robin blir 15!!!
Gud vad åren går!!!

Ja som sagt, det är en del som händer och jag ser fram emot det verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0