Oj vad tiden går fort =)

Jaha, då har ytterligare några dagar och en helg gått sedan jag skrev sist.
Hinner knappt med själv nästan...

Har dock inte gjort så mycket den sista tiden då jag har känt mig trött och hängig och dragits med den förbenade förkylningen ...
Idag känner jag mig iallafall något bättre så jag startade veckan och den nya månaden med ett varv runt sjöarna innan jag drog till jobbet :)
Får hoppas att energin håller i sig nu och att förkylningen inte kommer tillbaka så jag kan hålla igång nu!

I helgen var det både lite galej och lite soft.
På lördagen kom Helena över och bjöd ut mig på middag :)
Vi hittade en italiensk restaurang på Tulegatan som heter Parma. Helt suveränt ställe !!
Dit måste jag ta mams och paps någon gång när de kommer hit.
Både jag och Helena tog fisksoppa med aioli och vitlöksbröd. Den var riktigt riktigt god och det var fullt med godsaker i soppan.
Och deras hus vin ska vi inte prata om !!! Det var bland det godaste jag druckit på länge! Dock finns det inte att köpa på systemet då de importerar det själva...

Efter middagen gick vi ner till Valrossen en sväng och var lite sociala.
Var mycket folk och rolig musik.
Avslutade helgen med att bara ta det lugnt igår och softa hemma.
Städade och fixade lite och hade det bara skönt.

I veckan nu blir det träning hela veckan hade jag tänkt.
Eva kommer förbi imorgonkväll och vi kör ett race.
Får se om vi kanske kan ta oss till Ursvik och få lite miljöbyte :)
Börjar kunna sjöarna utan och innan nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0