Söndag

Har precis kommit in nästan från en runda runt sjöarna.
Det har verkligen blivit en drog att komma ut och röra på sig.
Känns som en bra drog ;)
Igår tog jag milen i Ursvik på morgonen innan jag satte igång att städa lite här hemma.
Kvällen spenderades hemma fastän jag hade tre olika ställen att gå ut på om jag ville, men jag hade verkligen ingen lust.
Idag blir det till att fortsätta fixa här hemma.
Måste dammsuga och skura golven såg jag.
Det ligger katthår överallt och framför allt på Smulans favoritställen, soffan och fotpallen......
Ska ta mig iväg och handla lite mat också hade jag tänkt så som ni märker blir det en ganska vanlig fixar dag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0