Söndag och kanonväder :)

Sitter på balkongen och njuter av solen med en kopp kaffe.
Har varit i Ursvik och gått milen. Riktigt skönt var det.
Ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning men passar på att njuta lite ute först.
Har inte så mycket på min "att göra" lista idag förutom att packa.
Sticker ju till Mûnchen imorgon för testning i en vecka.
Tyvärr skulle det visst bli skitväder där nästa vecka, men det gör inte så mycket.
Vi ska ju mest sitta inne och jobba iallafall.
Förmodligen kommer vi sitta och jobba fram till 19 - 20 på kvällarna skulle jag tro.
Brukar ju bli så när man är iväg och gör dessa tester.
Måste leta fram en bra bok att ta med mig också!
Det brukar bli mycket läsande när man åker iväg. Dels på planet men sedan också på hotellet.
Jag har ju lite att välja på här hemma som jag inte plöjt igenom ännu.
Snacka om att det säger pang nu ute i naturen!
Jag har ett lönn träd utanför min balkong som i början på veckan var alldeles kallt på grenarna.
Nu är det fullt med gröna små blad som bara väntar på att få växa till sig.
Det är verkligen underbart att våren äntligen är här !
Lite jobbigt är det ju med björkarna, men det finns ju medicin mot det tack och lov.
Nej om man kanske skulle göra lite nytta ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0