Sol sol sol =)


Åh vad det är skönt när solen skiner.
Man blir genast på ett sådant bra humör !
Synd bara att man måste sitta inne och jobba bara...
Men i och för sig så ska man vara glad att man har ett jobb att gå till idag :)

Igår fick jag äntligen iordning på Robins rum nästan...
Röjde undan en hel del men det är lite kvar att fixa fortfarande. Jag fattar inte vart alla grejjer kommer ifrån !!

Innan jag röjde drog jag och Robin till Solna C en sväng. Hittade gympabrallor och en tröja till Robin.
Själv inhandlade jag ingenting till mig själv :)  Bra va ?

Ikväll hade jag tänkt att ta en tur runt sjöarna men när jag testgick nu på lunchen kände jag att jag nog får vänta ett tag.
Kände direkt av i foten nämligen :(
Får åka iväg på lunchen imorgon och fixa inläggen tror jag...
Jag vill verkligen komma igång igen nu !! Får ju abstinens ju :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0