Lördag morgon och det regnar

Har sovit skitdåligt och haft jätteskumma drömmar inatt :(
Vaknade första gången klockan sex imorse och var alldeles uppjagad.
Lyckades somna om iallafall och vaknade för en timme sedan.
Även då alldeles uppstressad över någon skum dröm... Jobbigt.
Ja ja, som tur var det drömmar :)
Har gjort mig en kopp kaffe nu och har morgon tv på och funderar på vad jag ska göra idag.
Det ska bli skitväder så det blir nog en innedag iallafall.
Har tvättstugan mitt på dagen och jag tror hela Robins garderob ligger i tvättkorgen :)
Ska väl dra en sväng med dammsugaren också kanske ?
Ska även lägga i lite mera färg i håret idag.
Hatar när utväxten börjar synas !
Det är det jobbigaste med att färga håret mörkt. Allra helst när håret växer som ogräs :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0