Hemma igen


Då var man hemma i Svedala igen.
Kom hem igårkväll vid 19 tiden och idag sitter jag hemma och jobbar.

Packade upp och fixade när jag kom hem igårkväll.
Känns alltid skönast så, att ta tag i det när man kommer hem, annars så blir det bara stående.

Idag sitter jag hemma och jobbar.
Hade tänkt ta en runda runt sjöarna imorse men jag orkade verkligen inte.
Jag har ju inte känt av något pollen när jag var i tyskland men jag fick tusenfallt tillbaka efter bara en halvtimme här hemma.
Var hur tung som helst i huvudet, ögonen svullna och näsan tjock imorse när jag vaknade.
Det är tur att det finns medicin iallafall.

Har suttit hela förmiddagen och testat och det har väl gått sådär :(
På lunchen tog jag en promenad och hämtade bilen på jobbet, så jag har fått min runda iallafall.

Nu ska jobba några timmar till sedan blir det lite plock här hemma skulle jag tro.
Ska visst bli skitväder i helgen också!
Får hoppas att det är uppehåll på mornarna så jag kan ta mina rundor. Ligger ju lite efter nu efter en vecka nere i München.... Har en del att promenera bort om man säger så....
Det har blivit mycket kakor, choklad, läsk, god mat och öl ...... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0