Hejsan hoppsan

Nu var det riktigt länge sedan jag plitade ner något här, men jag har inte haft riktig lust att blogga helt enkelt.
Livet har rullat på under dessa veckor som vanligt med en avstickare upp till Ljusdal en helg med härligt sällskap, god mat och härligt väder =)
Jobb veckorna har gått i testningens tecken med både upp och ner gångar i resultatet.
Hemma har det rullat på som vanligt; tjat på Robin att göra läxor och lägga sig i tid, städning, tvättning och tv tittande.
Ikväll har vi varit och firat lilla Sara som blir 14 år idag !!
Har käkat tacos, pratat gamla minnen och längtat till Kreta resan.
Har kämpat på med mina rundor runt sjöarna och även mina milrundor i Ursvik.
I morgonbitti siktar jag på att köra en runda innan jobbet. Det ska bli bra väder plus att jag åt någon tacos för mycket ikväll, så det behövs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0