Fredag :)


Har lyckats få blåsor på fingrarna efter att ha hjälpt en kompis att skruva ihop en soffa....
Mitt på tummen har jag en och det är verkligen skitirriterande.

Annars så är väl det nästan okej här.
Robin är hemma idag då han vaknade med jätteont i halsen och allmänt hängig.
Själv känner jag att det börjar svida i min hals, så det skulle inte förvåna mig att jag blir sjuk lagom tills man blir lite ledig.
I och för sig så ska det bli skitväder i helgen så det gör väl inte så mycket :(

Skulle gärna byta med min kompis Annika ( som jag hjälpte med soffan ) eller mams och paps !
Annika sticker till Turkiet idag och mams och paps sticker till Mallis imorgon .
Men det är ju " bara " 46 dagar kvar till vi sticker till Kreta.....

Ska bli såååå skönt !!

Ikväll blir det till att bara ta det lungt framför tv:n men imorgon tänkte jag att jag och Robin skulle försöka ta tag i hans rum. Man kommer knappt in där ska ni veta !!
Det kommer väl att ta hela dagen skulle jag tro, allra helst med tanke på att Robin kommer att sova halva dagen ....suck....
Det blir ju ingen träning för min del i helgen heller. Måste ta det lugnt med foten. Det är lite bättre nu iallafall men inte helt bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0