Torsdag


Nästan lika härligt väder idag också :)
Så härligt med sol och vår.

Åkte till Vällingby på lunchen idag igen och passade på att handla på Kappahl. De hade 30 % på hela köpet idag nämligen så jag passade på att handla en ny fin tunika.



Lite flower power / folklore aktig så där.
Tänkte jag skulle ha den imorgonkväll när vi ska ut med jobbet tillsammans med mina nya stövlar. Sketa fint :)

Håller på att packa ner alla saker här på kontoret också.
Vi ska nämligen flytta ikväll och komma närmare säljavdelningen.
Jag, Åsa och Pontus kommer att få ett alldeles eget rum!
Så imorgonbitti när vi kommer så ska det vara flyttat och klart och vi kommer att få fixa till som vi vill ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0