Tisdag


Igårkväll skjutsade jag ner Robin till sin far när jag kom hem från jobbet.
Åkte hem och tog det bara lugnt sedan.
Plockade lite i köket och fixade lite allmänt.

Kollade på Hollowoodfruar sedan vid 21 ......
Ja, vad säger man ?

Idag är min kollega hemma då hon är sjuk men det händer inte så mycket här iallafall så det gör inte så mycket.
Har fixat i ordning lite i vårat nya rum.
Satt in blåa höga skärmar som dämpar ljudet och ekot lite, men det saknas gardiner och lite annat jox.
Det blir nog bra till slut.

Var iväg till Plantagen på lunchen och köpte lite nya blommor hem.
Det ser verkligen inte roligt ut i mina fönster i vardagsrummet, men nu blir det ändring på det :-)

Ikväll blir det sjöarna med Eva och lite prat. Tror Eva behöver lätta lite på sitt hjärta. Lät så när jag pratade med henne igår som hastigast......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0