Sovit dåligt


Har sovit skitdåligt två nätter på raken nu !
Vaknar vid tre-fyra på morgonen och kan knappt somna om! Så jobbigt, men det beror väl på att det är fullmåne skulle jag tro....

Dagen har rullat på som vanligt på jobbet. Haft relativt mycket att göra så dagen har hittills gått ganska fort.

Åkte till Vällingby på lunchen.
Behövde köpa mera Blutsaft och lite annat smått och gott.

Papsen ringde och talade om att han hade lämnat in däcken nu för byte och de är klara nästa vecka.
Kommer undan med 2 500:- =)
Trodde absolut att det skulle bli det dubbla så det känns ju bra.

Ska boka in någon helg och åka upp och byta dom och passa på att hälsa på lite kompisar också.
Är jättedålig på det annars... =(

Nej, nu ska jag fortsätta här.
Får se om jag kommer iväg på promenix ikväll.
Eva ringde och mådde inte så bra. Får se om jag knallar iväg själv ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0