Promenad runt sjöarna och babbel igårkväll


Min vän Eva kom över efter jobbet igår och vi tog ett varv runt sjöarna.
Riktigt skönt var det att komma ut och riktigt skönt var det att babbla av sig också.
Vi har inte träffats så mycket på sista tiden hon och jag mycket pga att hon har träffat en ny kille.
Nu har hon dock upptäckt att det har gått lite för fort fram och att hon vill stoppa det hela.
Usch, jag är inte ett dugg avundsjuk på henne.
Finns inget värre än när man har kommit fram till vad man vill och känner själv och sedan berätta det för berörd person.....
Nu har ju inte dom varit tillsammans så jättelänge men killen ifråga har talat om att han väldigt starka känslor för henne, så han kommer nog att bli riktigt ledsen skulle jag tro.
Ja ja sånt är livet =)

Nu på lunchen har jag varit och hämtat ut paket.
Denna bland annat :



Denna ska springa runt i på stranden i Kreta i sommar =)
Åhhh vad jag längtar till sol och värme nu !!!

Ikväll blir det till att åka och handla mat.....
Måste skaffa plastburkar med tättslutande lock också och ha i skafferiet då jag förmodligen har fått mjölbaggar!!
Äckligt !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0