Promenad och rånarjakt =)


Igårkväll när jag kom hem från jobbet tog jag en sväng runt sjöarna direkt.
Det var så underbart väder så man var ju bara tvungen att vara ute =)
Eva skulle ha följt med men hon mådde inget vidare så jag knatade själv.
Ganska skönt det också. Skönt att reda ut massa saker i huvudet då *s*

Fixade käk när jag kom in igen åt mig, Robin och hans kompis som var där, sedan grejjade jag lite hemma.
Det finns ju alltid något att göra hemma och allra helst nu när jag är utan diskmaskin igen.....

Kollade lite på tv:n och slappade i soffan innan jag hoppade i säng sedan.

Idag har det varit fullt upp på jobbet.
Det är ju den sista så det är massa rapporter och grejjer som ska göras bland annat.

På lunchen var jag iväg och tog ut paket och var på banken.
Hamnade mitt i värsta polis på draget på väg in till Sumpan.
Det stod piketer och helikopter nosade runt ovanför Rissne.
Läste sedan på nätet att de hade fångat några rånare precis då.

Ikväll blir det till att packa inför båtresan imorgon =)
Ska bli roligt att komma iväg en sväng med kusin vitamin.

Nu är det dags att jobba lite igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0