På kontoret idag


Kom iväg imorse och jag mår mycket bättre nu iallafall.

Var lite pirrigt dock imorse och se om bilen startade eller inte, men det gjorde den.
Jag fick ju inte igång den igår först till en början nämligen. När jag väl fick igång den så var jag tvungen att åka runt i en halv timme för att ladda upp batteriet.
Imorse startade den klockrent iallafall men för att vara på den säkra sidan så åkte jag en liten extra runda innan jag parkade.

Har lite att fixa dessa dagar nu då jag ska vara ledig torsdag och fredag.
Ska bli så skönt att få lite ledigt och bara vara.
Ska försöka att fixa till Robins bank och id-kort dessa dagar och kanske blir det en klippning för min del också ?




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0