Och helgen den rusade förbi =(


Fredagkväll spenderades i soffan kollandes Let´s Dance.
Var dock så trött så jag somnade innan vinnaren utsågs, så det fick jag kolla på nätet dagen efter *s*

Lördagen startade med en runda runt sjöarna och sedan blev det tvättning av bil.
Det behövdes ska ni veta.....

Fixade i ordning helstekt fläskfilé sedan till middag men tyvärr fick jag äta själv då Robin stack iväg och mötte upp Lucas och käkade med honom.
De kom tillbaka hit sedan och Lucas sov kvar.
Jag gick och lade mig och kollade på New Moon och somnade tidigt.

Igår morse kom Eva över och meningen var att vi skulle gå runt sjöarna, men det regnade och var jättetråkigt väder, så vi åkte till tippen med min diskmaskin ( andra som brakar på ett litet kick ) och sedan åkte vi och handlade lite.
Bjöd Eva på fläskfilén som var kvar och den var lika god då som förut =)
Stack iväg till Biltema då Eva skulle köpa lite bilgrejjer och jag hittade lite annat.
Köpte en kastrull med hål i locket så man slipper bränna händerna av sig när man ska tappa ur potatisvattnet =)

Tog ett varv runt sjöarna sedan när vi kom hem igen. Sååå skönt =)

Tog det lugnt resten av kvällen och slappade i soffan.

Imorse hade jag satt klockan på ringning redan strax före fem för jag hade tänkt att ta ett varv runt sjöarna innan jobbet, men regnet stod som spön i backen så jag ändrade mig ganska snabbt.
Synd för jag är verkligen taggad nu på att komma igång på mornarna också.
Får försöka imorgonbitti igen kanske ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0