Nu ska det små krypen inte kunna överleva länge till!!


Har varit på IKEA idag på lunchen och införskaffat burkar med tätslutande lock, så nu ska de små krypen som intagit mitt skafferi inte kunna överleva!!
Får hålla tummarna att det hjälper nu !

Igår efter jobbet hade jag sällskap av Annika hem. Hon skulle hämta mat på Lötsjö pizzeria så jag skjutsade hem henne sedan.
Jag skulle ändå ner och handla på Coop nämligen.

När jag kom hem sedan så höll jag på att städa undan lite hemma och sedan blev det slapp i soffan ( som vanligt ).

Eva ringde och talade om sedan att hon tagit tag i saken och dumpat karlsloken.
Han hade blivit jätteledsen såklart och började skicka en massa sms sedan.
Hon var tvungen att stänga av mobil och telefon igårkväll när hon gick och lade sig sedan och det var väl tur det....
Imorse när hon knäppte på mobilen hade hon ca 10 mess från honom.....
Shit! Det är ju inte riktigt normalt ?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0