Mycket resande blir det nu framöver


Det blir mycket resande framöver nu för min del =)

1 april åker jag med kusin vitamin på kryssning med Cinderella
13 april blir det Göteborg över dagen
3 - 7 maj blir det München en vecka
och sedan det jag ser fram mest emot är så klart Kreta resan 15 - 22 juli !!

Kul att ha lite att se framemot så här i regn/snö rusket.

Är jättetråkigt väder idag igen med snöblandat regn och grått och trist.
Himla tråkigt =(

Igårkväll gjorde jag inte så mycket när jag kom hem förutom att fixa middag och kolla på tv:n.
Både jag och Robin var lite småhängiga så ingen av oss var på topp.
Hade fått hem New Moon men jag orkade inte kolla på den utan den får vänta tills jag har lite mera tid.
Den är ju ganska så lång nämligen.

Idag har Robin varit hemma från skolan. Han hade början till huvudvärk imorse igen så det var lika bra att han stannade hemma idag.
Imorgon kväll är det möte på skolan igen, men jag tror att det kommer att vara ett bra möte iallafall.

Kvällens agenda består av matleverans och hårfärgning hade jag tänkt.
Får se om jag orkar göra något mera sedan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0