Måndag


Både jag och Robin vaknade tidigt imorse.
Vi var riktigt utsövda bägge två verkade det som :)
Robin mer än mig då han vaknade klockan 4 imorse !! 

Kom iväg till jobbet i tid och Robin kom iväg till skolan i tid ( hoppas jag ... ).

Själv så har jag haft fullt upp på förmiddagen med att gå igenom mail och grejjer då jag var ledig i två dagar.
Helt sjukt att det mailas så otroligt mycket ?!?!
Efter en snabb lunch drog jag och min kollega iväg till IKEA en snabbis.
Köpte bland annat en ny badrumsmatta och lite annat smått och gott. Det har ju alltid en tendens att bli lite smått och gott när man åker dit .....

Ikväll kommer Johan och hans mamma över en sväng. Ska skrivas lite papper och jag måste komma ihåg och lämna lite andra småsaker till honom också.

Hittade förresten en gammal bild på Robin i jobbdatorn :)
En liten bratt tror jag minsann *s*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0