Måndag


Var rätt trött när klockan ringde imorse måste jag säga.
Blev dock inte så sent igårkväll men man sover ju inte så jättebra med alkohol i kroppen....
Har blivit vin varje kväll nu, så nu får det vara bra på ett tag =)

Höll knappt på att ta mig in i bilen imorse när jag skulle iväg.
Temperaturen hade sjunkit inatt så imorse var det minus sex grader. Igår var det plusgrader och blött när jag parkade, så jag fick " bryta " mig in i bilen imorse.

Har haft möte här på förmiddagen och på lunchen tog vi en prommenix i solen.
Skönt.

Ikväll blir det en lugn kväll. Kommer nog att kunna sova ovaggat inatt skulle jag tro och dessutom inte bli störd av snarkningar *s* Både mams och paps är duktiga på att dra stockar ska ni veta...  ;)

Nej, nu är det snart telefonkonferens som kallar.
Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0