Helgen


I fredags var det ju utgång med jobbet.
Vi åkte i samlad tropp till Ballbreakers för mat och lek och attans vad roligt vi hade =)
Maten var sådär men sedan var det riktigt riktigt skojsigt.
Jag testade gocart, golf, skytte och bowling.
Bowlade i några timmar så i lördags hade jag träningsvärk =)

Tog en promenad till jobbet på lördagen sedan och hämtade bilen.
Det är en ganska lång väg så det tog en timme att gå men det var riktigt skönt faktiskt.
Väl hemma igen så ordnade jag med mat och på kvällen var det melodifestival som gällde.

Igår morse var jag uppe med tuppen och hade tvättstugan från åtta på morgonen.
Tog ett varv runt sjöarna också men det var inte så roligt faktiskt.
Lötsjön var okej att gå runt men Råsta sjön var rena rama skridskobanan!
Gick knappt att gå ordentligt =(
Ska man gå runt sjöarna nu får man ta två varv runt Lötsjön istället.

Fixade med tvätten när jag kom hem och sedan satte jag igång med att röja i Robins rum.
Det tog sina modiga två timmar att fixa inne hos honom och då är jag ändå inte riktigt klar med allt......
Men bra blev det iallafall och Robin blev glatt överraskad när han kom hem från bion sedan=)

Gjorde iordning köttfärslimpa till middag och sedan var det softing i soffan resten av kvällen.

Imorse kände jag mig riktigt pigg och fräsh när jag vaknade. Skönt =)

Var ute på en snabbpromenix på lunchen idag nu men det var faktiskt lite kyligt.
Vill ha sol och värme nu !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0