Fullt upp hela dagen idag

Robin kom iväg till skolan imorse iallafall.
Jobbigt med denna skitmigrän !!
Själv har jag haft fullt upp hela dagen idag.
Hade kundbesök från Malmö idag nämligen och vi hade bland annat säljutbildning och genomgång med produkt chefer.
Riktigt lyckad dag.
Efter jobbet, som jag åkte lite tidigare ifrån, hämtade jag upp Micke och Hanna och åkte sedan hem och hämtade upp Robin.
Styrde kosan till skolan för möte.
Underbart att Hanna följde med =)
Känns så skönt att hon engarerar sig i Robin och att det ska gå bra för honom. Stor eloge !!!
Mötet gick jättebra och allt går åt rätt håll.
Känns så skönt att det börjar lossna nu.
När vi kom hem fixade jag middag. Ostschnitzel med råstekt potatis.
Nu är det tv som gäller sedan blir det färgning av hår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0