Fredag tjoho!!!


Såå skönt att det äntligen är fredag igen !

Denna vecka har verkligen varit lååång känns det som.

Igår efter jobbet hjälpte jag min kompis Helena och hämta upp ett skåp och på vägen hem till henne sedan köpte vi med oss lite sallad från Lötsjö.
Blev helt sänkt efter att jag ätit så jag masade mig hemåt.
Landade i soffan runt halv åtta och sedan satt jag och klippte med ögonen och försökte hålla mig vaken.
Gav upp vid 21 och gick och lade mig istället.

Idag har vi varit i Vällingby en sväng på lunchen och nu väntar jag bara på att mamma och pappa ska ringa snart.
De är på väg ner nämligen och bör vara här om en timme ungefär skulle jag tro.

Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0