Effektiv helg

Snacka om att jag och mina föräldrar har varit effektiva denna helg !
Jag har fått så mycket hjälp så ni anar inte !
Vi har rensat min balkong från allt skit som låg där och jag och pappa åkte till tippen i två omgångar.
Efter att vi var klara såg balkongen ut så här :
Ni som vet hur det har sett ut på min balkong ser ju vilken otrolig skillnad det är !
Har även rensat ur skafferiet och målat hyllorna i tre omgångar!
Har fixat allt mjöl och dylikt i burkar och rensat ordentligt.
Det är en fröjd att öppna luckorna ska ni veta *s*
Idag var vi iväg till Ikea en sväng och sedan åkte vi till Vällingby.
Mamma fick lite sightseeing då hon jobbade där för ca 50 år sedan och har inte varit där sedan dess.
Hon kände igen sig lite iallafall men mycket är ju ändrat såklart.
På väg hem svängde vi förbi Bromsten för att kolla in huset de bodde i på 60-talet tillsammans med min syster.
Kul att få visa dom. Vet att de uppskattade det mycket.
Ikväll har vi inte gjort så mycket.
Kollade på bandyfinalen ( grattis Hammarby ) och sedan käkade vi en super god middag som mamsen ordnade.
Nu sitter vi och slappar framför tv:n och det blir nog inte så mycket mer som händer heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0