Tisdag kväll

Har bäddat ner mig i sängen redan. Är helt slut.
Vet inte riktigt vad det är som gör att jag är så slut som jag är just nu, men jobbigt är det.
Imorse hade jag sovmorgon för jag skulle ha följt Robin till tandis. Klockan ringde 6 men jag kom upp kvart över 7....
Orkade inte stiga upp helt enkelt.
Tyvärr så fick vi avboka tandläkaren då Robin är jätte hostig och har ont i halsen :(
Jag stack till jobbet iallafall och förmiddagen gick relativt snabbt. Stack till Vällingby på lunchen och införskaffade mina inlägg till skorna iallafall.
Jag och Eva har tagit rundan runt sjöarna ikväll och det kändes okej. Inte helt bra men betydligt bättre än förut.
Känner lite i foten ,men det går absolut inte att jämföra med tidigare.
Ska upp imorgonbitti tänkte jag och ta en runda innan jobbet och känna efter lite till :)
Förhoppningsvis fungerar det som det ska.
Ska iväg på kundbesök imorgon runt lunch. Ska dema webben lite för en av våra återförsäljare.
Extra roligt blir det då det är några från Tech som jobbar där numera :)
Nej, nu ska sluta mina blå.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0