Snart midsommar

Ja, snart är det midsommar och jag tänka mig att hälften av Sveriges befolkning har otroligt höga förväntningar inför denna helg.
Själv har jag lagt ner mina förväntningar sedan flera år tillbaka.
Jag har under åren alltid haft så otroligt stora förväntningar på just midsommar som allt som oftast har slutat med besvikelser. Allra helst när man var runt 18 - 20....
De senaste åren har jag verkligen inte engagerat mig alls vid midsommar och det kommer jag nog fortsätta med.
Detsamma gäller nyårsafton. Hur många gånger har man inte kommit hem och varit såååå besviken ?!?!?!

Nåja, slut med ältandet.
Det jag ska göra i midsommar är iallafall följande:
På fredag ska jag och Robin fira med Micke och Hanna.
Micke står för varmrätten och jag fixar resten :)
Dock ska tilläggas att det inte blir någon alkohol. Iallafall inte för mig !
På lördag sticker jag över ( och Robin om han vill ) till min jobbarkompis Annika och kollar på lite film och tar det lugnt.
På söndag blir det upp tidigt för tvättstuga och sedan blir det solning resten av dagen!
Det ska bli kanonväder hela söndagen så jag ska passa på att bränna skinnet lite innan vår Kreta resa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0