Robin fortfarande sjuk


Robin blev hemma idag också. Han har ändå mera ont i halsen och har nästan tappat rösten :(
Ringde och bokade en tid på Vårdcentralen. Fick en tid 19.45 ikväll !!

Är skittrött idag också fastän jag lade mig tidigt igår men jag masade mig upp vid 5 iallafall och drog på mig joggingkläderna :)
Det känns fortfarande lite i foten men det är betydligt bättre iallafall så inläggen verkar fungera.

Ska snart åka på kundbesök och dema lite web.

Efter jobbet blir det till att åka ner och handla lite mat och ska även hämta upp en laddare till Robins Ipod.

Just ja, på fredag blir jag med ny mobil :)
Ska köpa av en jobbarkompis. Det är en fejkversion av Iphone men mycket mindre.



Typ så här ser den ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0