Och regnet det bara öser ner ...


Vaknade imorse med ett ryck.
Min nya mobil har inte snooze funktion så det har varit lite problematiskt de senaste dagarna att komma upp i tid, men jag har lyckats iallafall :)

Det vräker ner utanför fönstren och det är riktigt trist och grått men imorgon ska det bli bra igen.
Jag hoppas verkligen att det blir fint på kvällen imorgon då jag, Robin och Micke ska på Kiss på Stadion :)
Ska bli skitroligt !!
Micke hade fixat någon sorts vip biljett så vi kan röra oss fritt på och bakom området!! Wow !
Måste komma ihåg att ta med mig kameran !!!

Ikväll kommer Helena över och vi ska grilla.
Så skönt att jag har min infravärme så vi kan sitta ute på balkongen och mysa med levande ljus och lyssna på smattret av regn och prata skit :)

Snart lunch dags och eftersom det är fredag så sticker vi till Vällingby.
Blir nog grekiskt idag igen.
Måste ju öva upp mig inför resan ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0