Nedräkningen börjat


Nu har nedräkningen börjat till semestern :)
Fem dagar kvar efter denna dag :)

Det ska bli så skönt att få vara ledig!
Jag ska verkligen bara softa och ta det lugnt och fylla mina lediga dagar med förhoppningsvis sol och böcker :)

En del resande blir det också.
En vecka på Kreta med Robin, Eva och Sara och en vecka nere i Ängelholm hos Syster Yster med familj står bland annat på agendan.
Skulle vara roligt om vi kunde åka över till Köpenhamn kanske när man är där nere?
Vi får väl se hur det blir.

Just nu har jag fullt upp med att få denna dag att gå....
Händer inte mycket på jobbet idag kan jag säga.
Lutar nog åt att jag drar hem lite tidigare idag kanske ?
Har en hel del att fixa med.
Ska inhandla mat till imorgon och försöka städa hemmavid också.
Robins rum ska få sig en ordentlig omgång iallafall det är ett som är säkert !

På söndag ska det bli kanonväder så då ska det solas!
Gud så härligt !!!!!
Äntligen är det sommar !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0