Helg med massa olika inslag

Har haft en helg med många olika inslag måste jag säga *s*
Fredagkvällen skulle ha blivit lugn med grillning med Helena här hemma, men efter ett par glas vin och god mat så fick vi smak för mera *s*
Gick nog igenom hela 80 och 90 tals hitsen på Spotify och hade riktigt nice.
Gick ner till Micke och Hanna en sväng på Valrossen och hade skitkul =)
Det är alltid roligt att gå ut när man inte har planerat =)
Lördagsmorgon gick i seghetens tecken men vid 16 styrde jag, Robin och Micke kosan mot Stadion!
Det var konsert med Kiss som hägrade.
Mustasch och Europe var förband och de var riktigt bra och roligt.
Äntligen fick jag se Mustasch !!
Och det var riktigt roligt att se Europe trots att Joey struttande runt och var ganska patetisk...
Sist jag såg dom var väl i Ljusdals folkpark någongång på slutet av 80 eller början på 90 talet ?
Kiss är Kiss =)
Det var riktigt riktigt bra måste jag säga.
Vädret kunde ju ha varit bättre dock. Kallt, blåsigt och lite regn, men det struntade man i =)
Imorse när jag vaknade kändes som om jag hade en förkylning på gång tyvärr....
Känner mig trött och slut i kroppen och ögonen känns svullna och trötta.
Vi får väl se hur det utvecklar sig.
Har iallafall gjort lite nytta här hemma genom att tvätta och plocka undan lite.
Jag och Robin drog iväg och handlade på eftermiddagen.
Först ett stopp vid Webhallen för införskaffning av lite Wow och Avatar film sedan åkte vi ner på Coop och handlade.
Eva kom förbi en sväng och umgicks lite. Hon hade med sig lite kläder som hon trodde att jag ville ha men tyvärr var de för litet allting :(
Synd för det var riktigt snygga saker.
Nu på kvällen har jag och Robin grillat Halloumi och gottat oss med gott kött från grillen =)
Min elektriska grill är nog det bästa köp jag någonsin har gjort.
Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Poirot sedan får vi se om jag känner mig tillräckligt pigg och frisk för att ta en runda imorgonbitti innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0