Härlig helg


Helgen har varit bra och händelserik.

I fredagskväll drog jag in till stan och lyssnade på min polare som spelade.
Det var verkligen skitroligt.
Fick skjuts hem sedan och jag var väl hemma runt halv tre eller något....

På lördagen tog jag en liten sovmorgon ;)

Mamma och pappa kom sedan vid 16 tiden.
De var verkligen bruna och fina och de hade haft jättemysigt.
Skålade lite i skumpa innan vi gick ner till Elektra och käkade sedan.
Det är verkligen god mat där och framför allt mycket :)
Var hemma igen runt 22 och slöade i soffan ett tag.
Vi var alla ganska trötta så vi gick och lade oss tidigt.
Precis när jag skulle till och somna så började grannen från helvetet att köra disco...
Är så less på honom nu så jag vet inte vad jag gör snart!
Somnade väl tillslut runt halv tre skulle jag tro....

Igår drog vi iväg till Solna C en sväng sedan.
Jag införskaffade en infravärmare till balkongen :)

Mams och paps drog sig hemåt runt 15 sedan och jag hade tvättstugan och fixade.
Orkade inte gå ner till Golfängarna och kolla på jippot.
Robin var ner en sväng men han tyckte inte att det var så roligt och dessutom luktade det konstigt sa han *s*

Ikväll blir det nog sjöarna skulle jag tro. Blev ju inget i helgen så jag har lite att ta igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0